Häiriötilanneviesti ennakoiduista vedenjakelukatkoksista

Käytämme häriötilanneviestiä tiedottaaksemme alueen asukkaita vesihuoltoverkoston ylläpitotöistä. Toiminta-alueellamme on suunniteltuja vedenjakelukatkoksia vuosittain noin 500. 

Tekstiviesti nopeuttaa tiedonvälitystä asukkaalle ajoissa ja helpottaa varautumista vesikatkoon. Toisinaan käytämme teksitviestiä myös äkillisissä häiriötilanteissa.

Lähetämme häiriötilanneviestin automaattisesti
  • yli 16-vuotiaille alueella asuville asukkaille
  • asukkaille, joiden puhelinnumero on rekisteröity ko. osoitteeseen.

Viesti ei tavoita sinua automaattisesti, jos liittymäsi on rekisteröity muuhun osoitteeseen (esim. työpuhelin), olet kieltänyt operaattoriasi luovuttamasta osoitettasi tai liittymäsi on salainen tai prepaid. Katso alta helpot ohjeet häiriötilanneviestin tilaamiseksi!

Jos et halua enää vastaanottaa viestejä, lähetä tekstiviesti STOP HSY numeroon +358 (0)4573973616. Tekstiviesti maksaa normaalin tekstiviestin hinnan.

Ilmoita numerosi, niin saat tiedon ennakoidusta häiriöstä

Jos sinulla on käytössäsi työpuhelin tai puhelin joka on rekisteröity eri osoitteeseen kuin asuinpaikkasi tai sinulla on salattu numero käytössä, voit rekisteröityä tekstiviestipalveluun alla olevalla lomakkeella. Lisää numerosi ja osoitetietosi järjestelmään sivun alaosassa olevan palvelun kautta.

Jos sinulla on tavallinen liittymä, joka löytyy numerotiedustelusta, sinun ei tarvitse lisätä numeroasi järjestelmään.

Tilaa häiriötilanneviesti näin:

  1. Tilaa PIN-koodi syöttämällä joko puhelinumerosi tai sähköpostisi sivun alaosassa olevaan lomakkeeseen.
  2. Jää tälle sivulle. Sivun alalaitaan ilmestyy kenttä, johon voit kirjoittaa saamasi PIN-koodin.
  3. Kirjaudu asiakasportaaliin.
  4. Lisää puhelinnumerosi ja  osoitteesi asiakasportaaliin.

Tilaa häiriötilanneviesti vaikka töihin

Voit tilata viestin koskemaan muutakin paikkaa kuin kotiosoitetta. Kun lisäät osoitteen asiakasportaalissa, voit tilata palvelun koskemaan esimerkiksi työpaikan tai läheisen osoitetta. 

Pidä yhteystietosi ajantasalla

Palvelussa voit myös päivittää tietojasi tai poistaa tietosi järjestelmästämme.

Järjestelmän lähettämä PIN-koodi on istuntokohtainen. Tilaa siis uusi PIN-koodi joka kerta, kun haluat kirjautua asiakasportaaliin.